17 Mayıs 2012 Perşembe


bir garip profesör :( !




Uzaylı profesör uslanmıyor
Başörtülü öğrencilerin üniversitede hiçbir engelle karşılaşmadan öğrenim görmelerini sağlayan YÖK talimatına rağmen, İzmir'de bir profesör 28 Şubat yasaklarını uygulamakta ısrar ediyor. Ege Üniversitesi Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü'nde görevli Prof. Rennan Pekünlü, her gün kapıda bekleyip başörtülü öğrencilerin okula girişini engelliyor. Pekünlü, bununla da yetinmiyor. İçeri almadığı öğrencilerin fotoğraflarını çekip onları tek tek fişliyor
Türkiye'nin 28 Şubat cuntacılarını yargı önüne çıkardığı şu günlerde, yasakçı zihniyetini sürdürmek isteyenler dikkat çekiyor. 2010 yılında Yüksek Öğretim Kurumu'nun 'başörtülü öğrencilerin ders görmeleri hiçbir biçimde engellenmeyecek' talimatına rağmen, Ege Üniversitesi'nde (EÜ) başörtülü öğrencilerin eğitim hakkı engelleniyor. EÜ Fen Fakültesi Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Esat Rennan Pekünlü, okulun kapısında nöbet tutarak başörtülü öğrencileri içeriye almıyor...

 ...evet bu haberi tv de izledim ve gazetede yayınlanan yukarıdaki yazıyı da sizlerle paylaşmak istedim.nasıl bir insan bu demek isterdim ama bu bile fazla geliyor...! nasıl oluyor da sırf başı kapalı diye,yani yüce rabbimizin emrini yerine getiriyor diye kapalı kızlarımızı okula almıyor bu insan.kimse neden müdahale etmiyor.buna ne hakkı var ? ! gerçekten anlamak çok zor. gerçi okulun dekanı
mahkemeye şikayette bulunmuş,okulda kınama cezası almış ama adam başörtülülere bakış açısını değiştirmiyor.peki rabbimin seni kınamasından hiç mi korkmuyorsun???amacın ne,bu mu medenilik,bu mu eğitim,bu mu insanlığın...çok şey söylemek isterdim ama daha fazla kelimeye yazık olmasını istemem.... rabbim ıslah etsin,sizin gibilere fırsat vermesin..


Bismillâhirrahmanirrahim
Ey peygamber! Hanımlarına, kızlarına ve mü’minlerin kadınlarına, örtülerini üstlerine almalarını söyle. Onların tanınmaması ve (incitilmemesi) için en elverişli olan budur. Allâh çok bağışlayan çok esirgeyendir!..
(Azhab Suresi, 59)



Hiç yorum yok: