10 Mayıs 2012 Perşembe

***ISPANAKLI KEK***


malzemeler:

3 yumurta

1 su bardağı şeker

1 su bardağı haşlanıp püre haline getirilmiş ıspanak

1/2(yarım) su bardağı sıvı yağ

1/2(yarım) su bardağı süt veya yoğurt

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

un

üzeri için kremşanti


hazırlanışı:

ıspanağı haşlayıp süzün ve rondoda püre haline getirin.tüm malzemeleri karıştıralım.kare borcama döküp 180derecede pişirelim.soğuyunca kremşantiyle süsleyelim.ben bu kekin üzerine 1 su bardağı şeker ve 1 su bardağı suyla şerbet yapıp,kek soğuk şerbet ılıkken dökmüştüm...o haliyle de güzel oluyor.afiyet olsun :)

3 yorum:

nermin-vildan- dedi ki...

selamun aleküm gonca hanım.sitenizi yeni gördüm.(cahide hanımın sitesindeki yorumunuzdan )
siteniz hayırlı olsun.
elimden geldiğince takipçiniz olurum inş. bundan sonra.
cahide hanım vanilyayı alkolle işlem gördüğü için artık tariflerinde kullanmıyor.ben de kullanmıyorum.bilginiz olsun dedim.daha detaylı bilgi için cahide hanıma sorabilirsiniz.
sevgilerimle...

nermin-vildan- dedi ki...

şerbeti soğuk mu ılık mı döküyorsunuz ,kek sıcak mı vb...biraz daha detay verirseniz sevinirim ...

qonca dedi ki...

aleyküm slm cnm.tşkkür edrim inş hayırlı olur.kek soğuyunca şerbet ılıkken döktüm.belirmem gerekirdi hatırlattığın için tşk .) vanilyanın bu şekilde olduğunu bilmiyordum bende artık kullanmak istemem ama tüm markalar aynı mı acaba ? tşk ederim...